Nesringurkan 😅😅🤰🏻🤰🏻🤰🏻 Karnım bariz ortaya çıktığından beri 18. Haftada diyebiliriz. Hep çok aşağıda taşıyosun bebeği sorun varmı acaba dediler. Öyle öyle 30a geldiğimiz dönem Karnın iyice aşağı düşmüş 15güne doğurursun dediler
( hiç yukarda görünmemesine rağmen 😅🙃🤭) 34 hafta doldu bugün hala doğurmadım nst de 46 çıktı bugün en yüksek sancı 🤣