Fasulye-87 Kızlar merhaba Doktor Nst için hangi haftalarda gel dedi yada hangi sıklıkla çağırmaya başladı… Ben 30 da gittim 32 de gel dedi gerçi çalışır raporu alıcam ama bilemedim Nst vs ne zaman?
yasemin333 Fasulye-87 yarın 32+0 oluyorum dün çalışamaz raporu almak için gittim gitmişken nst ye girmemi istedi girdim.Ne zaman geleceğimi sormayı unutmuşum doktor da doğuma gidecekti oda söylemeyi unuttu sanırım.34 de gideriz diye düşündük.Nst 32 de başlıyor
senemmm123 Fasulye-87 merhabalar perşembe benimde 32+2 ydi. rutin muayenemi oldum 34 te tekrar çağırdı ama nst ile ilgili bir bilgi vermedi. duruma ve şikayete göre değişiyor olabilir_
Seyma2861 Fasulye-87 nst 32. Hafta itibariyle başlıyor sanıyorum: ben en son 30. Haftada gitmiştim aslında 2 hafta sonra çağırdı ama önce şekerim çıktığı çıktığı için bir endokrine gideceğim. Birdahaki randevum 35. Haftama geliyor nerdeyse cok oldu arası
Yaseminece Fasulye-87 yine doktordan doktira degisiyo sanirim ben 32 de gittim nts den bahsetmedi 34 de gel dedi o zaman mi alir bilmiyorum
Fasulye-87 yasemin333 tamam canım ben de öyle düşündüm yoksa neden çağırsın kimisi de 34 de başlıyor nst deyince kafam karıştı
Vuslat23 32 de nst gırdım ve calısamaz raporumuda aldım nst mormaldı kılo vs hersey ıyıdı 3 yada 4 haftaya duruma gore gel dedı
Sevil2204 Fasulye-87 pazartesi 33+1 de kontrole gittim ilk nts ye girdim kontrollere de 15 günde bir geliceksin artık dedi 35.hafta da tekrar gidicez
Fundogan 30+3 haftalık hamileyim suan 30 ken gittim gelmişken bir de nst cektır dedi doktor değişiyor canım bu haftalarda sanırım sağlıkla gelsınler inşallah 🤲🏻
Mervee26 Fasulye-87 30′da gittiğimde bir dahaki geldiğinde nst’ye gireceksin demişti. Birkaç hafta sonra gel dedi. Ben de rapor aldığım için 32′de gittim ve nst’ye girdim. Sancınız yoksa 32′den sonra başlatıyorlar. Sancı varsa daha erken haftalarda da başlayabiliyormuş.
dilaraky 34te gittim nstden bahsetmedi, hemşireye sordum 34ten sonra ihtiyaç görünce nst istiyormuş. Bizden istemedi 36da ister belki