Ikiz gebeyim dokttorum perinatolog 915tl verdim. 1 saate yakın bakmıştır ve renkli videosu da var cd de cektiklerini verdi. Bir sorun cikmadı kalbinde üfürüm var bi bebegimin dogumdan sonra 1 ay icinde kapanmalı dedi. En azindan bunu biliyorum ve takip ederim kapandi mi diye. Bence yapılması gereken bir islem.