Merhaba 8. Haftada bebeğin gelişimi olmadığı için kürtaj olmak zorunda kaldım . Sağ yumurtalıklarımda pco olduğunu söyledi doktorum gynositol başladı aç karına günde bi tane . İkiz gebelik içinde klomen önerdi bunları kullanarak sağlıklı gebeliği olan oldu mu ???