Ysmn_yknn dğzenli kontrole gitmiyormusunuz ben sizin yerinizde olsam biraz endişelenirdim bi sıkıntı olabilir normalda pozitif bakmaktan yanayom ama 1 gün değil 2 gün değil 1 hafta hiç hissetmemek hiç normal değil ben 27+4 teyim hergün mutlaka hareket ediyor yemeklerden sonra özellikle . Akşam 7 den sonra hareketleniyor gece yatınca hareketli gün içinde sadece elim karnımdayken kolunu bacağını oynattığını hissediyorum ama dediğim saatlerde tekme atıyor bence bir ultrasona falan gidin 2.5 ay kalmış şunun şurasında