babymom16 genelde ilk trimester da düşük tehlikesi olduğundan önerilmiyor. 2.trimester ın başında da çok tavsiye edilmiyor. 20.haftadan sonra doktor onayıyla deniliyor. (Tabi siz yine araştırın yanlış hatırlıyor olabilirim) bende sizin gibi yaklaşık 1 yıl amatörce evde yoga yapıyordum youtube dan. Hamile yogasının da ağrılarıma iyi geleceğini düşünerek online kurs bulmuştum ama doktorum gözümü korkuttu. Bir sakatlık çıkabilir tavsiye etmiyorum online dan falan filan 🙄 sonuç olarak yapamadım şimdi 29.haftamdayım bi cesaret kendimi yoklayacağım ağrılarım çok arttı çünkü. Kısaca doktorunuza danışmadan hiçbir şey yapmayın. Yapacak olursanız da kafanıza göre videolardan yapmayın ya böyle online kurs olsun hoca sizi görsün ya da kursa gidin 😊