10 yaşımdan beri haşimato tedavisi görüyorum. Gebeliğin başından beri hiç aksatmadan hapımı kullandım. Hapını düzenli kullan aynı saatte almaya çalış. Bütün değerlerim gebelikte daha çok düzene girdi. Şuan 37+5deyz. Umarım sağ salim sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🤲🤲