UmmuUsame Sabah namaza kalktım ve üç dört adımdan sonra bir su sızıntısı yaşadım. Yarım bardaktan biraz fazla gibiydi. Kokusu da idrara benzemiyordu… Suyum geldi diye tahmin ediyorum.. Böyle bir durumu yaşayan var mı? Sonrasında ne yaşandı?
Unlukacar UmmuUsame benimde suyum geldiği için erken doğum yaptım canım Şeffaf ve kokusuzdur istemsizce gelir doktora gitmelisin
halekmc Ben yaşamadım ama burda çok okudum su gelince hastane gidilmesi yada doktor aranması lazım galiba su gelince bebek içeride susuz kalabilirmis