busraakeskin Saat başı WC ve gaz sancısına uyanıyorum, yatakta gaz sancısından dönemiyorum. Doğuracağım sanıyorum. Çare bulamıyorum, uyku uyuyamıyorum aşşıırııı gergin oluyorum. Var mı uyuyamayanlar 😂
Mucizemm_175 busraakeskin son 78 ve beni başından beri en çok zorlayan olay afedersiniz şu an bile gazdan dönemiyorum yatakta ve sürekli böyleyim hele birde soğuk görmeyi vereyim soğuğu da geçtim biri üflese gaz doluyorum😆
Emineuyar Ben de ilk hamileyım de oyleydım şükür bunda o kadar yok yemek saatını erkene al ac yat ben oyle yapıyorum ilk oglumda çok çektim bebeğim bile gazlıydı kolıktı