Helllooooo daha çok yeni, biz Eve gelmiştik hastaneden 2 gün sonra Eve gelir gelmez hemen duşa girmiştim ve memelerime sıcak su tutmuştum ama psikolojik olarak da herkes sezeryanda 2 güne gelir dediğinden hazırlıklıydım nasılsa gelecek dedim ve duşta memelerimden süt gelmeye başladı . Öncelikle stres yapmıyoruz, bebek açlıktan ağlıyorsa bir miktar mama verip annelerden birine emanet ediyoruz sonra duşa girip güzel köpüklü tertemiz bir duş memelere sıcak su, diş fırçalama gibi insani rahatlatacak basit bakım yapıp duş sonrası hemen emzirmeye .. Su içmek ve az da olsa uyku da herşeyi farkettirir bir de süt mutlaka gelecek inancı yani herşey psikolojik.