Kızlar ilk gebeliğim 37 haftamın içindeyim son 1 haftadır kasıklarımda çok büyük baskı ve ağrı var özellikle geceleri sağa sola dönerken acı çekiyorum resmen bazen adet sancıları gibi sancılar oluyor ama düzenli değil gelip geçiyor düzenli değil gerçek doğum sancılarını sizler nasıl anladımız ilk gebeliğinizde paylaşır mısınız ?