Kızlar merhaba bebegim geceleri hep hareketidi hatta doktor bile cok hareketli demişti 24+6 haftaligim şu 3 gündür tatlı bile yesem hareketlerini hissedemiyorum o kadar nadir ki bugün mesajla bıkere hissettim bu kötü bırsey mi ilk hamileligim esim askeri personel ve evde tek kalıyorum endişeliyim o yuzden. Geçenlerde kalp için doktora gozuktum nazım 118 di carpinti olduğunu söyledi ilaç verdi fakat içmedim sırf bebeğe bisi olur diye olmaz dediler ama içim rahat etmedi sizce neden bu kadar az hissediyorum hareketini 😞