Pammuk bence doktorunuza belirtmelisiniz, daha tedbirli olması gereken bir konu. Herkes oluşmadı sonuçta durum. Bende bir sürü ilaçla basladim. Kalp atışını duyana kadar estrofem kullandım sonra bıraktım. 15
Haftaya kadar oksapar igne kullandım bıraktım. 18. Haftaya kadar progestan hao kullandım onu da bıraktım. 16. Haftaya kadar haftada bir kere proluton depot igne yaptırdım. Şimdi 28. Haftadayım başladığı ilaçlardan sadece coraspine devam ediyorum. Doktor duruma göre kesiyor. Ben tüp bebek merkezi dışında başka doktor a gittim pozitifi gördükten sonra. Sonrasında doktor değişikliği yapmadım şükür ama mesela aile hekimliğindeki doktorum değişmişti ona söyledim o da tamam iyi olduğu söylediğin herhangi bir durum karşısında bilgimiz olmuş olur dedi