Nigar_dlggg Aynen canım imkanın varsa eğer özele git. Malesef herkesin imkanı yok gidemiyor. Nasıl olsa maaşımız bize her türlü yatıyor gözü ile bakıyor bazıları. Özelde de iyi bir doktor önemli tabiki. Ben doktorumdan çok memnunum asla gözü parada değil insan olmak onemli. Bir test lazım olduğunda derki burda ozelde pahaliya patlar sağlık ocağı ya da devlette yaptir bana sonucu getir yeter der özelde o kurumda çalışmasına rağmen gece bir rahatsızlık hissetsem yazarim hemen cevap verir çok ilgili. Allah ister devlet ister özel ınsan evladı ile karşılaştırsin hepimizi. Sağlıkla gelsin bebislerimiz🤲