Hulyarecep Arkadaşlar tüm antibiyotiklere karşı alerjim var. Hemen zehirleniyorum ve serum yemeden düzelemiyorum. Bugün kontrolüm vardı doktoruma sordum ama oda kararsız kaldı Tetenoz aşısı zorunlu dedi yaptırmamız lazım dedi ama alerjin varsa bilemiyorum dedi benim gibi olupta tetenoz aşısı yaptıran var mı ??🤷♀️
selen8sefam Düdük tehliken varsa yapmıyolar benim ilk 2si düşük oldu bu 3. 19.haftada kanamam oldu plesenta aşağıda olduğu için o yüzden yapılmadı sağlık ocağı da belirtiyo zaten düşük tehlikesi olanlara yapmıyoruz 1000de 1 ihtimal de olsa düşük olabiliyomuş tetenozdan sonra doktoruna konuş bu konuyu