Evet hanımlar var mı yaşayan bunu? Bizim 16 haftalıkken doktor kız dedi bugün muayene olduk 20 haftalik kesin erkek dedi , ama hissetmiştim normalde alışveriş için sabırsızlanıyordum ama ne zaman pembeli çiçekli birşey almaya kalksam “ biraz daha bekleyeyim” dedim