Aysunduruu mutlaka dikkat edin ya çok güzel bir durum değil, yaşamasıda zor alışmak zor geldi her istediğimi yerken bi anda düşüş yaşadım, bu arada ben hiç kilo almamıştım şekerimi ölçtürene kadar yani şekerle kilonun alakası yok suyum fazlaydı diye yaptırdım yüklemeyi(gerçi fazla çıkmasıydıda yaptırırdım belirti vermeyebiliyor çünkü)hergün yürüyüş ve diyet şimdilik iyi yolunda darısı başınıza