Ben ilk evde yaptım test bozuk cikti cöpe attim iyi ki de cikmadj dedim uzulmustum negatif olcak diye yapmak istrmiyordum. Birbgun sonra ablama gittim onlar almıs idrarı mı verdim kendiler yaptı pozitif cikti cok sukur .. eve geldim bir hafta sonra flan cöp atcaktim baktım o evde yaptığım testte pozitif cikmis baya sevinmiştim rabbim isteyen herkwse versin .galiba pozitif olunca hemen sonuç vermiyor çünkü ben beklemiştim cikmamisti