Meraba çok tetirginim dün sabah uyandigimda wc gittim kahve rengi leke gelmis korktum bebegime bisey oldu diye ilk hamileligim 26t4 günlük hemen acile gittim tansiyonum galiba agladigimdan 14/8 cikmis kan idrar aldilar bebegim kalp dinlediler hareketlerini cok şükür iyi hiç bir seyi yok doktor çatı muanesi istedi basta istemedim leke nerden geldi ogrenmemiz lazim dedi bende mecbur kabul ettim 37 cm rahmim kapalimis bebekle ilgili skinti yokmus vajina gelmiş dedi ama bugun tekrar geldi az bisey neden geliyor sizce doktor beni yatircakti tansiyon icin tansiyonum 12/8 dustu beni eve gönderdi tekrar 6 gibi gelmemi soyledi aksam 6 da gittim tansiyonum 10/7dusmis çok şükür yatırmadı bebeğim tekrar bakti gayet iyimis lekeye takildim nabmam lazim arada kasik agrim oluyor doktor sordum gelmez demişti leke nts bağladı temiz cikti sonucum