Arkadaşlar bugün aşırı vajinal akıntımdan dolayı doktorum biokadin fitil verdi 5 gece uygula dedi . Daha önceden gnyno lomexin vermişti işe yaramadı malesef. Bunu koydum şuan alt tarafımda batmalar ve yanmalar mevcut. Kullanan var mı fayda eder mi? Ve batma yanma normal mi?