Ftmmtl Inanin benim icin cok hizli gecti zaman ögrendigim gun diyordum ki oooooh daha coook var ama zaman gercekten akip gitti helede bu corona zamaninda … SAGLIKLA BEBISLERIMIZE KAVUSURUZ INSALLAH❤️❤️❤️
Ozge3747 Minikasya Benim doktorum 38+0 da alıyor canım. İkinci hamileliğim benim. Öyle bir kural yok, 38 haftayı doldurduğun an istediği zaman alabilir 😉
Minikasya Ozge3747 Aaa o zaman benimde öyle olacaksa Amann Allah ım benim daha az kalmış. Kalbim küttt🤣
mervedaldaban Ftmmtl yaa heyecanlı olduğu için oğlumun ismine doruk koydum Mayıs 15 gibi allah izin verirse doğacak ☺️
paradiseeeeee mervedaldaban ne güzel bayram hediyesi olucak desenize inşallah 🤲 Allah hepimize sağlıklı Doğum yapmayı nasipetsin benimde Mayıs 20 görünüyor bakalım Allah bilir artık
mervedaldaban Kbryagci38 bence daha erken ebe bana 34. Haftaya bütün eksiklerini tamamla demişti bende öyle yapıcam inşallah
Semanur21 Kbryagci38 bizim 70 kaldı henüz yıkayamadım çünkü kıyafetlerimiz henüz ulaşmadı bize alır almaz başlayacağım ben çantamıda hazırlayacam ne olur ne olmaz hazırda bulunsun bence
Merinosunannesii Kbryagci38 erken değil canım Basla yıkayıp ütülemeye 30+4üm bende son 66 günüm 27.haftanın ortasıydı yıkayıp ütüledim inanır mısın o kadar cok belim ağrıdı ki iyiki o zaman yapıp bitirmişim şimdi kafam rahat Bi kaldı çanta hazırlaması o da 2 3 5 hafta sonra artık 😂