Merhaba arkadaşlar 36+6da kontrolüm vardı doktorum doğumda olduğu için önce nstye baglandım ne ağrı ne sancı hiç birseyim yoktu bebek harekette ediyordu ama hareketlerde düşüş gördüler doktorum 2. Kez nstye soktu emin olmak için kızımın boynuna kordon dolanmış apar topar yatısım yapıldı nst ye baglandım doktor hemen alınması gerektiğini söyledi bi anda anlamadan kendimi ameliyathanede buldum belimden iğne yaptılar sadece sağ bacağıma elektrik çarpmış gibi oldu sonradan zaten uyuşmaya hareket ettirmemeye başladım doğumum çok kolay rahat oldu ama kızım çıktığında bi terslik olduğunu anladım ultrason 2750 kg görünen bebegim 2300 doğdu ve solunumunda sıkıntı vardı dikisim atılırken bebeğimi yanına getirdiler o anda yine nefes alamamaya başladı odaya çıktığımda yanıma getirmelerini beklerken 1 2 saat solunuma bağlanacağını öğrendim hastanede yoğun bakım olmadığı için başka bi hastaneye sevk edildi ikinci gün kendi kendine nefes almaya başladı çok şükür ama damardan beslendiği için bugün ağızdan beslemeye başladılar doktoru 24 saat daha gözlem altında tutucaz dedi haftasonuna denk geldiği için taburcu edilemiyormus inşallah pazartesi günü kavuşucaz minik kızımla