Dilek0809 Karnımda uzanınca sürekli damar atıyor arada bir içeriden bebeğimin hareketlerini de hissediyorum, atan benim damarım ama dışarından böyle hissediliyor mu sizler hissediyor musunuz
Armindia Dilek0809 Benim doktorum ben bebegi hissedemiyorum diyince damar atması gibi olur demişti o aklıma geldi
aselsura123 Dilek0809 kaç haftalık hamilesiniz eğer 30 haftaya yakınsanız hıçkırıktır o bebeğiniz hıçkırıyor
Melihakrds Dilek0809 canım damar atması gibi ama sürekli tekrarlayan birşeyse bebeğin hıçkırıkları dır büyük ihtimal
Dilan9280 Dilek0809 bendede oluyo o şekilde gece Daha cok hissediyorum uzandığımda benimde 19 haftalık
Dilek0809 Armindia 17+4 teyim uzun süreli hareket olacağını sanmıyorum ama üç dört gündür oldu böyle çok merak ettim hissedenler var mı diye
bircivcivannesi Dilek0809 ben de 18. haftadayim yasiyorum geçen hafta kontrol vardı doktoruma söyledim evet o minnagin kalp atışları dedi zayıf annelerimiz daha erken hissedebiliyor demişti
Dilek0809 Melihakrds 17+4 bu haftalarda hıçkırıyor olabilir mi bilmiyorum ki ama engel olamadığım bir şey bileğimizde boynumuzda atar damar atar ya aynı o şekilde karnımda da hissediyorum yattığımda olumsuz bir durum değildir herhalde
Dilek0809 Dilan9280 bebeği de hissediyor musunuz o his daha derinden içeride bi şeyler oynuyor seğiriyor gibi oluyor sanki yani bebektir diye düşünüyorum
Melihakrds Dilek0809 bende 18+4de hissetmiştim ilkten değil zannettim ama bir kaç gün sonra yine olunca doktorum öyşe demişti olabilir canım
Dilan9280 Dilek0809 biseyler atıyor böyle ama bilmiyorum bebekmi hayla atmaya devam ediyor sonra duruyor tekrar tekrar başlıyor değişik bisey 🙂
Dilek0809 Dilan9280 evet ben de anlam veremedim tabi çoğumuzun ilk tecrübesi tarif de edemiyoruz tam 😌
tulay_asya67 Dilek0809 bendede oluyo bebeği ilk hissettiğim andan beri günde üç kere falan 5 dk dan fazla hatta geçen korktum artık doktoruma mesaj attım kalp atışı gibi ama o plesanta segirmesiymis..30 haftalığım hala oluyo sıklıkla bana da Çok rahatsız edici bisey
Dilek0809 tulay_asya67 evet uzun süreli olunca biraz insan tedirgin oluyor gerçekten demek ki sürekli devam edecek
Dilek0809 bircivcivannesi aaa bebeğin kalp atışlarını dışarıdan hissetmek mümkün değil diye biliyorum ama belki kıpırdadıkça oluyordur çok teşekkürler
Sermec27 bircivcivannesi canım bebeğin kalp atısını dısardan hissetmek mümkün değil istersen 40 haftalık ol bebeğin kalp atısı ultrason ya da fetal dopplerle belli olur sadece böyle bir sey mümkün olsa biz o atmayı gün boyu 24 saat hissederiz dimi bebeğin kalbi 24 saat boyunca atıyor çünkü 🥰