2melek_annesii Kızlar düşündüm düşündüm gece gece ne yenir doyurucu böyle iştah acıcı diye bulamadım yemek tariflerine vs baktım netten uhrastırıcı seyler var en iyi kim bilir dedim burdaki kızlar dedim 😂gece gece aperatif ne yenir kızlar fikir verin bakalım
Masalannesii 2melek_annesii vallaha bende acıktım az önce evde ağzıma göre alıştırmalık bulamdım elma yedim doyurdu çok şükür 😂😂
Sibelezgi 2melek_annesii mide yanmalarin baslamadigina gore keyfini cikar valla ne bulursan ye 😁😁 sonra korkudan yiyemiyorsun refluden
Isilhanim87 2melek_annesii 😂 ben bir gün önceden stokluyorum. Isıtıp yiyorim simitleri her an. Tost filanda yenebilir. Acıktım ama kendimi tutuuorum çünkü duba gibi hissediyorum kendimi şuan
2melek_annesii Isilhanim87 tost olabilir aslında ama sucuksuzda tat almıyorum sucukluda kokusu kötü hissettiriyo😂
2melek_annesii esraMom1 ah bacım napım yaaa zayıf bişeyim bende zaten bulantı dan yiyemiyorum da acıkmısken iştah varken yiyim diyom 🙄
esraMom1 2melek_annesii oh oh afiyet olsun buldunmu bişiler bende yiyicem galiba rejimi askıya alayım biraz 🤣