Ezgi1418 Hamiş anneler n zaman kalp atışını duydunuz bebeginizinn ben 3 gün önce gittim 4+4 günlük dedi doktorum kese göründü 2 hafta sonra tekrardan gel bebeği görürüz dedi sizde nasildiii durum 😊
Ezgi1418 burcinnb yaaaaa 😊😊😊 Benimde aynı zamana denk geliyor 6+4 😊 inşallah bende görüp duyabiliriiiim bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimde bebeğimi kaybettim maleseef.. o yüzden aşırı çok heyecanlıyım
Gokceninannesi1 Kızlar merhaba ben 6+3 günlüğüm 2gun önce gittim hastaneye ne kese göründü ne de kalp atışı doktor bana 10 gün sonra tekrar gel dedi sizce kesenin görünmemesi normal mi ?
Ays0 7+3de gitmiştim ben çok heyecanlıydı sanki çocuğumu içeride atlı kovalıyor gibi güm güm atıyordu. Benim de kalbim çıkacak sandım 😍