Merhabalar 🌸🌸
gebelik kolestazi nedeniyle bugun sezeryan ile dogumumu yaptim.
Oglumda hizli nefes alip verme oldugu icin yogun bakima alindi, nefesini duzene sokacaklar, birde erkek bebeklerde gorulen bobrek buyumesi vardi gozetim altinda tutulacak bir sure. Ama cok sukur iyi.
gelelim sezeryan doguma..
ameliyathaneye indigimde sonda takilacakti ve narkoz almadan takalim dediler narkozu verir vermez bebegi cikarmaliyiz dedi narkozdan sonra takarsak zaman alir dediler, bende burda okudugum kadariyla cok aciyor filan diyorlardi, dr hemsire hepsi uyanikken takalim dedikleri icin tamam takin dedim,
ACI yok hanimlar, gercekten aci hissetmedim. Hemsire bak bu kadar diyince okudukca etkileniyoruz dedim bende.
ameliyattan cikinca kesik bolgede yanma oluyor agri sanci degil sadece yanma hissettim ama agri kesici vurdular dayanilmayacak kadar bir aci yok. Hatta imza icin 1 alt kata inilecekti yattigim yerde ben inip atarim dedim o kadar iyi hissediyorsunuz kendinizi igne sonrasi.
sunuda soyleyeyim ayaga kalkmadan once yatakta kalcami kaldirip indirdim surekli hala yapiyorum, hareket ettikce rahatliyorsunuz. Hemsire bana kalcani kaldir indir dedi onu yapinca cok rahatladim inanin agriniz olmuyo rahatlama oluyor surekli yapasiniz geliyor.
- yani hanimlar korkulacak cok buyuk aci sanci yok. Tabi kisiye gorede degisir bu ama tavsiyem yatakta ayaginizi tabanina basin ve kalcanizi kaldirip indirin, sanci nasil azaliyor goreceksiniz.
ilk yurumede basim donmedi , ayaga kalkinca dikisler oldugu icin gerilme oluyo yanma oluyor, yuruyebildiniz kadar yurumeye calisiyorsunuz, yataga gecince ben kalca egzersizini yapip kendimi rahatlattim.
ayrica gazimi cikarttim bugun, sanirim kalca hareketlerinin faydasi oldu, yuruyorumda, gazimi rahat cikarabiliyorum, artik tuvalete cikmak kaldi.
su anda hersey yolunda, pazar gunu allah nasip ederse cikisim olacak.
bebegim biraz daha kalabilir, saglik olsunda kalsin, ama pamuk gibi bir oglum var allaha sukurler olsun, rabbim hepinize saglikla kucagina almayi nasip etsin.
- bu arada yeni dogum yapan hanimlar veya yapacaklar icin bir tavsiye.
- amcam dr hem dahiliye uzmani hemde alternatif tip uzmani. Bana cemen otu tohumu al dedi. Aktarda satiliyormus, onunla cay yapiyorsun ama icecegin kadar yapiyorsun bekletmiyorsun, hem sutun besin degerini artiriyormus hem sutunu artiriyormus inanilmaz faydalari varmis. Deneyin hanimlar sutumuz bol bol olsun.