[silindi] Ya kızlar 23+45haftalığım bebeği hep hissetmiyorum diye post açıyodum 1 haftadır hissediyordum ama yani 3 gündür hissetmiyorum 😓 bebek iyiydi bugünden kontrol vardı. Ama unuttum doktora sormayı. 😓 neden ki böyle anlamıyorum ya çok üzülüyorum 😓
Fatmamuduk [silindi] Canım 28.haftaya kadar düzensiz hissedersin zaten. Üzülmeni gerektirecek bişey yok ki 😖☺️
Albiina05 [silindi] o günlerde düzensiz olabiliyor. Bir sorun olsaydı doktorun söylerdi zaten sıkma canını
Boncukgiller003 [silindi] çikolata ye su iç. Sonra sol tarafina doğru yat. Bir müddet sonra da sırt üstü yat sana cvp verecek bebişin😊 benimde öyleydi bunu yaptım bana cvp verdi. Bende 23+5 haftalık hamileyim 🐣
Fatmamuduk [silindi] Yok kuzu bak bende 33+4üm senin gibiyken kaç kez acile gittim evham yapmaktan 😬 Şimdi de içeri uyumuyor durmuyor diye oturup ağlıyorum 😂