Saçmalık . Sezeryan gibi bir şansınız varken , normal doğuma kimse sizi zorlayamaz,hele de trawmaniz varken
Herkesin yaşamı, psikolojisi, bedeni farklıdır. Ayrfa süt hemen geliyormus ve gerekirse 1 gün sonra gelsin süt , kime ne ya. Bende de panik atak var , ve normal yapbilir miyim diye düşünüyorum ancak içimden bir ses , sezeryan olacaksın diyor. Kime ne. Çevremde ki çoğu kişi de sezeryani kendi arzusu ile seçiyor.