Sineemm Rojda24 bende 40+4 oldum malesef gelen eden yok doktor hafta sonu doğurursun dedi dogurmazsan pazartesi sabahtan ntsye gel dedi bakalım 🤷
Sineemm Rojda24 valla hastaneye gitmek istemiyorum artık o kadar zor ki şu nts canım çıkıyor cekilene kadar çocuk hareket ediyor nts çekilmiyor her defasında aynı şey 3 defa girdiğim oluyor gün içinde bu yüzden
Rojda24 Sineemm o kadar haklısın ki hayırlısı olsun hakkımızda umarım geç olmadan kucağımıza alırız sağlıklıda🥰
hazal544 biz de 40+4 olduk, şimdi hastanedeyuz , suni ile başlattı doktor doğumu, şimdi yavaş verdi, sbaah çok verecekmiş dua edin kızlar 🤲