Cigdemmom Kızlar güvenilir bir yerden bir tabak çorba söyledim içtim sonra ablamla konuştuk konu arasında söyledim ne yediğimi zararlı ne yaptın vs dedi abi hastalıkta bu çorba bizi ayağa kaldırıyor ne gibi zararı olabilir şaşırdımmm 🥺🥺🥺
Dilek0809 Cigdemmom işkembe falan zararlı olabilir mantıken düşününce kelle paça sanmıyorum güvenilirse
Bitutamkahve Hiç bir zararı yok canım ben 7 aylık gebeyim. 5 6kere içmişimdir. 😍 çok şükür oğluşumunda sağlığı kilosuda yerinde
Cigdemmom Isilhanim87 dimi bende böyle düşünüyorum Dilek0809 işkembe evet olabilir ama kelepaça bende riskli değildir diye düşünüyorum
Safiisafii Cigdemmom ben korona olduğumda kaç kere içtim bir şey olmadı elhamdulillah sizde sıkmayın canınızı bir şey olmaz Allahın izniyle
_imra_1213 Cigdemmom hicbisey olmaz tam tersine çok faydalı bebek içinde sizin içinde vitamin oluyor, benim eşim özellikle kasaptan taze getiriyor ben pişiriyorum bebek için yemen lazim diyor aslında sevmemde ama alıştım ☺️
Mishon Bir iki kez icince bisey olmaz bencede,ama ben ozellikle sormustum doktoruma kelle pacayi cok severim dedim bugune kadar ictiklerine say dedi icme dedi 😁