Birsen2906 Kızlar adetime 5 gün var ama anı hareketimde sağ kasigima ağrı giriyor öksuruncede solda batma gibi his oluyo hamileliği yormak istemiyorum hüsran olursa diye ama hamilelik olabilir mi sizce..
Akrepbebek Birsen2906 olabilir de olmayabilir de canım inş hamilesindir Rabbim en kısa zamanda nasip etsin ins sağlıklı bir evlat
Aslihan2 Birsen2906 kasık batmasi 5 gun kala bende de cok oldu belirtiler arasında insallah hamilesindir ama adetinin gecmesini bekle derim sonra test yap 🥰🥳
Akrepbebek Birsen2906 göğüslerinde mavi damar belirginleşmesi var mı ama sabret test yapma ne olur ne olmaz 😊🤲
Pink1122 Canim benim adetimede 4 gun kaldi bndede kasiklarda ara sira hafif bi batma oluyor hakkmzda hayrlsi bakalim
Birsen2906 Pink1122 enfeksiyonum da vardı benim ben onuda düşünüyorum belki o ağrı yapiyodurdiye 🤲hayırlısı bekleyip gorcez
Birsen2906 Akrepbebek valla hiç bakmadım ama böle ağırlık var gibi gogslerde yumurtlama dönemini değerlendirdik diye olmuş olabilir diye okumustun
Akrepbebek Birsen2906 ayna karşısına geç ve bak ben hamile olduğumu öyle anlamıştım bide anlık bas dolanmalari oluyordu saniyelik sonra hemen geçiyordu.
Akrepbebek Birsen2906 bende üst kısımlarda vardı hafif bir şekilde gözüküyordu ama şimdi daha belirgin tabi. Umarım hamilesindir canım