xserifebl Rmysmt 13. Haftamda düşük tehlikem vardı kese dışı kanamam doktorum vermişti günde 3 defa çok şükür geçti gitti.
Rmysmt Rmysmt kızlar bu duphaston biteli 4 gun oldu hala gelen giden yok belim ve kasiklarim agriyor karnim sertlesti sizler kac gunde adet oldunuzzzz
Rmysmt mercimeginanne sağol canım benimde adetlerim düzensiz 4 aydir olamiyorum pko var simdi de bunu içiyorum insallah ise yarar
Aslihan2 Rmysmt 1 kere kullandm gebe kaldm ama düşük oldu sonrasinda 2 ay kullandm bir etki etmedi bıraktım değişiyor yani sana ne icin verdi doktorun
xserifebl Rmysmt anladım canım inşallah düzene girer ama benim bi kaç arkadaşım bu düzensizlik için duphastonun baya etkili olduğunu söylemişti. Şükür benim kanamamı bu hap geçirdi . İnşallah seninkini de düzene sokar.
Rmysmt Aslihan2 adet düzensizliği pko var bende canim pholicaps diye bi takviye daha kullanıyorum 2aydir ama tık yok yarin 5 gun olucak duphastona bi 5 gun daha icicem umarım olurum artik ya da hamile kalayim insallah 🙈🙏🏻🤤