Merhaba canım anneler öncelikle sağlıkla kucağınıza alın yavrularınızı biz kızım ile pazartesi kavuştuk ama hmn ayırdılar bizi 2 gün ayrı kaldık şuan tekrar birlikteyiz gel gelelim bizim maceramıza
10 yıllık evliyim iki oğlum var 😍😊 5 yıl ara verdik hastalığımdan dolayı mecburen 😔 çok istiyordumm bir kızım olsun bana yoldaş arkadaş hayat olsun çok istedim ama eşim yanaşmmadı iki oğlumu doldurdum baba kardeş istiyoruz diye söyleniyolardı artık karar verdik çocuk istiyorduk çoook uzun sürdü her ay test yapıyordum hep negatif hep hüsran tekrar ay başı zamanı gelmişti ama Bn Bi tuhafım değişik ısrarla ttest yapmadım bekledim çoook sevdiğim deterjanlar bana iğrenç gelmeye başladı o an anladım ki hamileyim ama bunu teyit ettirmem lazımdı sabah erkenden sağlık ocağına gittimkan verdim eczane önünden geçerken test alayım hmn sonuç çıksın dedim sonra kndi kndime dedim ki nede olsa hamile değilsin bırak test yapma kan sonucu akşama çıkacak akşama kadar hamileyim diye kendini avut dedim eve geçtim bekledim Allahım akşam olmuyor sonunda oldu sonuç çıktı hiç anlamadım ama ortalığı ayağa kaldırdım hamileyim diye herkesi aradım 😄😄😄 kız kardeşim abla kesin mi diye sorunca o zaman dank etti Bn neye dayanarak hamileyim diyorum ki 😊 bilmiyorum ama yazılar sayılar koyu siyah ile yazılmış demek ki hamileyim dedim ne alakaaaaa 😄😄 Bi iki sağlıkçı arkadaşa teyit ettirdim evet gerçekten hamileyim eşim geldi ona söyledim hiç bir tepki vermedi şok oldum hala anlamış değilim o tepkisini neyse işte böyleeee hamileliğin başında 3. Ayında covid geçirdim covit sonrası muayeneye gittim ve Bi sıkıntı görüp bni perinatoloji bölümüne sevk ettiler o gün hayatım yıkıldı ama aldırış etmedim asla içimi karartmadım bebeğimin kalp hastası oldugu söylenildi alalım denildi Bn asla alma taraftarı değilim çok tepki aldım doktorlar tarafından sadece bir tanesi adına konuşuyorum sıkı takibe alındım bebeğim de gelişim geriliği vardı 35. Haftayı bulmaz dediler çok şükür 38+1 de kızım geldi. Normal muayene için geldim hastahaneye eşim bni bırakıp gitti eve Bn sıra beklerken lavaboya gittim birde ne göreyim nişanım gelmiş muayene için içeri girdim doktora söyledim doktor doğum başlamış seni yatıralım dedi şok oldum hiç beklemiyordum Bn hazır değilim eşim yanımda yok sancım başlamış 🤦 önce eşimi aradım ona söyledim sonra yatışım yaptım bni hazırladılar giyindim ameliyata alıcak lar eşimin imzası lazım ama eşim hala yok meydanda sancılar sıklaştı odada doğurcam korkusu ile acil ameliyata alındım ilk defa belden uyuşturdular herşeyi hissettim gördüm korku heyecan stres hepsi bir arada idi birden ağlama sesi geldi o an eridim bittim kızım gelmişti aynı yerdeydik bakmadan acil küveze alınıp yoğun bakıma aldılar evet hamileyken konulan teşhis doğru çıktı kızım ağır kalp hatasıydı bni odaya aldılar çok üşüyordum kız kardeşim ve eşim beni bekliyorlardı biraz kndime geldim bakımları rutinler filan iki gün kaldım hastahanede taburcu oldum ama eve gidemedim aynı hastahanede aynı katta başka bölümde refakatçi olarak hala günleri geçiriyorum kızımı normal odaya aldılar başında bekliyorum solunum sıkıntısı var çok güzel bir şey ona kavuşmak ona dokunmak öpmek rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına versin inşallah çoook uzun oldu ama güzel oldu herkese hayırlı doğumlar 💙💕♥️😊🤭
Bebeğinin başında nöbet bekleyen anne….