Demir3 14 haftalik hamileyim doktoruma göstermedi ilaç yazdırmaya gitmiştim erkeğe benziyor demişti 12 haftada bayramdan önce belli olsun istemistim yine ilaç yazdırmaya gittim ne kız ne erkek diyemicem dedi makina kötü gösteriyor dedi doktor diyo ki bebegin elini kolunu gören aileler cinsiyet die geliyorlar dio😂