Gizemnr bendede var ve eltmdede varmş suan 38 haftalık muayne olmaya gittiğinde doktoru farketmiş bacaklarındakı kaşntı izlerni sormş kasntımı var dye evet demiş oda snra nye daha once soylemedin bu. Cok riskli demiş senın karacgerınden gelen bırsey olabalır ve bebege zararı var test yapalım eger ıyı cıkmazsa bebegı sezaryanla almak zorndayız demiş. Kaşntı ciddi bırseymiş yanı. Bende doktora gttgmde soracagım. Acaba bole bırsey yasayan varmı.