demetsarali arkadaşlar bugun erken dogum riskine karsi ciger gelistirici yapıldı eger erken dogum olmazsa bu ignenin olumsuz etkileri var mi acaba nstde bende agri yokken bile sanci cikiyor
Gizoos demetsarali hiç zararı yok canım hiç korkma tam tersi faydası çok ben 25 haftamda ve 28 haftamda yaptırdım 34 de tekrar yaptıracağım erken doğum riskimden dolayı
Miracefem demetsarali merhaba benimde 31. Haftamda kasılmalarım arttı 5 dakika da 1 geliyordu ama ağrı sancı hissetmiyordum😔 nst de yüksek ve.duzenli sancım çıkınca 3 gün yattım hastanede. Ciğer geliştirici yapıldı olumsuz bir yan etkisi olacağını düşünmüyorum bebeğe şuan 34 haftalık olduk sürekli dinleniyorum
Aselege demetsarali korkma zararı yok sadece bebek erken doğar ise önlem ins vaktinde zamanın da sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🙏
Gizoos Rumeysa10 canım benim 24 haftamda rahim ağızı uzunluğum kısaldı 27 haftamda biraz nişanım geldi ve bir parmak açılmam oldu çok şükür şuan 31 haftaya geldik. Yani rahim ağızı yetmezliği tanısı koydular.
Kumral5 32.haftada erken dogum riskinden ciger gelistiricii igne vurdular banada ama benim oglum sonra doğmak bilmedi 41 de geldi 😄 hicbisi de olmadi korkma suan 6 yasinda
Merve_8 demetsarali demetsarali merhaba bugün benimde yatışım yapıldı ve iğne vuruldu şimdide sancıları engelliyecek serum takılı geciktirmeye çalışıyoruz inşaallah Rabbim hepimize sağlıkla kucaklamayı nasip eder
demetsarali Cennetulmeva 4 doz seklinde bir gun 2 doz diger gun 2 doz yapiliyor benimkini bugun ilk 2 dozu kalcadan yaptilar
Merve_8 demetsarali ben ilk dozdan sonra doktorumu görmedim daha , ebeye sordum o da doktorun kararına bağlı dedi gerekli görürse tekrar yapılırmış ama bu takılan serum çok ağır çarpıntı yaptı bi de titreme inşaallah kazasız belasız çıkabiliriz hastaneden
demetsarali Merve_8 bana 24 saat arayla hepsini yaptir demisti cok zor donemler gercekten insallah iyi olursunuz dua edicem sizin icin 🤲
Kumral5 Merve_8 aynı durumu yasadim hala o carpintilarimi unutamiyorum bende mecbur serumu kesmislerdi ama sen dayanabiliyorsan sabret bitene kadar gecms olsun
Merve_8 demetsarali Allah razı olsun bende sizin için🤲🏻 Taburcu olduk çok şükür ama iğnemizi yüne vuracaz bakalım aralıklarla sancıda hissediyorum ama umarım 2 hafta daha dayanabilir