fatos2404
Gebelikte sürekli baş ağrısı yaşayan bi ben miyim acaba 🤔🤦
Tostosunannesi
Migren gibi ölücem bende 😭
MeltemPYZR
Ben de varim😔 mide yanmasi da cabasi...
Elcnerdgn
Bazı haftalarda bas ağrısı cok oluyor bende migren var bazı haftalarda cok cektim. Bol su sessiz sakin uyku ve ılık bir duş öneririm hiç geçmezse de em son care parol
EdaKnayenkartal
Ben varım her gün ağrıyor 🤕🤕🤕