Oslemserbestt malesef normal değil 2,5 altında olmalı benim de 4,5 dolaylarındaydı doktorum dahiliyeye sevk etti usg ile boğazıma da bakıldı ve nodül vardı 6 haftadan beridir ilaç kullanıyorum ve doğuma kadar da kullanacağım. Gebelikten önce benim değerlerim de 2 civarıydı gebeliğe bağlı yükselmiş.