prensannesi1661 24/ haftada benim de hem bebek çok aşağıdaydı hem de baş aşağı doğum pozisyondaydı bana da erkem doğum riskin var , tehlikeli demişti. Tabi ben yattım sadece yemek yapmak için kalktım, ilk gebeliğim haftalık proluton depot iğne yaptırdım 35. Haftadayız şükür bugün son iğnemizi olduk