Kizlarr bisey sorucam yaklasik 2 saattir bebegim karnimin ortasinda toplandi taş gibi gergin ve ayaga kalktigimda dik yuruyemiyorum kambur yuruyorum sanki yirtilacak gibi. Yurudukce sirtimdan belime dogru bi acı iniyor birde karnimin ust kisimlarinda bi acı var neden olur dersiniz cok ayakta durmaktan olur mu