Senaa28- Cok tatlı Dr cinsiyeti tahmin etti yani kalıbımı basarım falan dedi sonra 2 gün bekleyin dedi yanıldığı oldumu acabaaaaa
Tatlianne_ Senaa28- yanıldığını be duymadım aynen çok tatlı bir doktor benim doğumum olacak ama izne çıkmış salı günü gelecekmiş bana hep normal doğum dedi şimdi mecbur ruhat beye gidicem yarın sabah oda hemen sezaryen diyo yarı yolds kaldım
Senaa28- Tatlianne_ ya gözün Aydın canım geliyor bebişin artık❤️❤️ Evet çok tatlı Dr ama ne bileyim yanılma payı vardır dıye düşündüm
Tatlianne_ Senaa28- Teşekkür ederim valla iki gündür başımdan geçenlerden sonra bebeğimin geleceğine sevinemiyorum bile. Hakkımızda hayırlısı olsun