Dry35 ilk tahlilime 125 TL bir ücret ödemiştim tiroite kadar herşeye baktı idrar falan açlık toktuk içinde 20 TL bir ücret ödemiştim medikal Park çok pahalı onur beyi öneririm mutlaka bir dene pişman olmucaksin herşeyi ayrıntılı bir şekilde bakıyor bilgilendiriyor sonrasında aklında bir soru varmı diye soruyor herşeyi cevaplıyor çok memnunum.ben