Bloggeranne_93 Kızlarr şarküteri ürünleri zararlı bılıyorum ama asırı canım cekıyor ve bazen yıyorum iyi pişirip. Sonra pişman oluyorum 😞 yıyenler varmı aranızda bir sorun olurmu ?
mlkkk Bloggeranne_93 öncesinde ne yiyorsam şuanda yiyorum bi cips yemekten pişmanlık duyuyorum oda aşırı yağlı diye onun dışında yediğim bi şeyin bi anda bana yada bebeğime bi zarar vermeyeceğini biliyorum 😅bu yeme içmeyle ilgili Kağan Kocatepe’nin videosu var izlemeni tavsiye ederim canım
benaslindayohum Bloggeranne_93 allah affetsin yiyorum 😁 kendimizi cok sıkmanın canımızın kalmasının da anlami yok can bu çekiyor her gun yemedikten sonra iyi pisirdikten sonra sorun olacagini düşünmüyorum
Birbebeginblogu Bloggeranne_93 ara sıra pişirip ye bence ben ilk zamanlar yemiyordum ama baktım etrafımdaki hamileler yiyor bende yiyorum😄 herşeyin vitaminini al dediler
Defneprensesannesi Bloggeranne_93 sosis sevmem ama sucuk hep yeriz niye sorun olsun ki cig yemedikten sonra
Dilek0809 Birbebeginblogu şarküteri ürünlerinde vitaminden çok zarar var yalnız etraftaki çok bilenleri çok da dinlememek lazım
Bloggeranne_93 mlkkk yaa izledım aslında hamburger vs degılde özellıkle sucuk sosıs falan yıyınce pişman oluyorum 🤭
Eliy Bende az önce cips yedim 😕 inanılmaz pişmanlık duyuyorum😂 Bu arada şarküteri ürünlerini 3. Aydan sonradamı yiyemiyoruz ?
zeytinkiz Bloggeranne_93 çiğ tüketmek Zaralı iyi pişmiş yenir salam sosis yemiyorum birde sakatat yeme dedi doktorum zaten normalde de yemiyorum.