11_ayse11 pek bilmiyorum ama bildigim kadariyla lh ve fsh gayet normal. Prolaktin 25 in altinda olmali diye biliyorum. Onun yüksekliği bir engel olabilir diye okumuştum burada. Ancak 30 cok yuksek degil gibi. Biraz da post yukarda dursun diye cevap verdim :)