Arkadaşlar 18+5 haftalık gebeyim. Bebeğim 5 gün önden gidiyor. Bir haftadır çamaşırım ıslanıyor ama akıntı gibi. Bugün çok az yürüdüm karnıma sol tarafıma aşırı derece bi ağrı girdi 3 saattir felan geçmedi. Oturuyordum birden çamaşırımın ıslandığını fark ettim. Halbuki yeni değiştirmiştim. İdrar mı kaçırdım dedim ama çok afedersiniz kokladım çamaşırımı asla koku yoktu endişelendim bu durum neden olmuş olabilir. Ne yapmalıyım bu durumda. ?
ilk gebeliğim hiç bir tecrübem yok.