Leylaaa38 11 haftalıkken oldum . Yarım anastezi alarak yarı baygın oldum . Kürtaj anında Ağrıyı biraz hissettim , doktoruma canım açıyor dediğimi hatırlıyorum sonra biraz daha koklattılar narkozu yarı baygın biraz uyumalı devam etti doktor.. Çok şükür sonrasında çok ağrı sızı olmadı . psikolojik olarak kötüydüm . Allahım sabrını veriyor hamd olsun kürtajdan sonra 4 ay korunduk , 2 ay denedik 2. ay hamile kaldım şimdi 37 haftalığım hamd olsun