Merhaba 10+3 haftalık gebeyim. Ara ara 2-3 haftada bir sümüksü akıntım oluyor. Bildiğiniz sümük gibi biraz uzun, beyaz veya sarımtrak renkte. Pazartesi günü lekelenmem oldu. Progestan fitil kullanıyorum. Fitilden olduğunu düşünmüyorum, çünkü ondan öncede bir kaç kez olmuştu. Dr randevuma 2 hafta var, ona sormayı unutmuştum. Yaşayan veya duyan var mı? T