010604 33+3 üm. Bebeğim 37. Haftada çıkıyor. Doktorum 8 martta tekrar gel dedi. Duruma göre ciğer geliştirici vuralım dedi. Herşey nasıl ilerleyecek endişeliyim siz vurundnz mu
Semakcy Ben ikiz bebek taşıyorum 25.hafta dan 35.haftaya kadar vuruldum hafta da iki doz aynı anda hiç bi zararı yok önlem amaçlı erken doğum riski vardı ikiz olduğu için pazartesi sezeryan olacağım 36 hafta 🙂 ins küvez de kalmazlar bebeklerimiz korkmayın
Brbrrr Benimde gelişimi normal ama tedbir amaçlı vurdurdu doktorum zayıf olduğum için birde agrışarım vardı biraz nst te de normal çıktı ama iki gün ikişer doz olarak vuruldum bebeğin hareketlerinde hiç değişme oldumu sizde