Elifemirhan Kızlar hadi sohbet edelim 12.haftama yeni girdim ama çok merak ediyorum doktora gitsem mi 12. Haftada doktor cinsiyet tahmini yapar mı yada doğruluk payı ne kadar aceba??
DenizSayer Elifemirhan doktora ve bebeğe bağlı mesala benimki hep bacaklarıyla kapatıyor yan duruyor sırtını dönüyor felan bilen doktorlarda oluyor yanılanlarda yani benim doktorum 14 hafta tahminde yanılmak istemiyorum dedi söylemedi diğer doktorum hiç göstermesede erkek dedi salladı valla görmüyorum diyip salladı net olması için bizde 19 haftada gidicez tabi doktor var doktor var
tazeanneew Sezensu ayyy sonunda kızını erken öğrenen biriii sürekli erken kız öğrenince değişir yazmışlar bacak arasınımı gördü doktor
Civcivcikannesi 12 haftalikken erkek dedi doktor. Hatta gösterdi bacak arasini. Muhtemelen kordon dolanmisti . 17+4 olduk. Suan kız diyorlar bacaklarini kapattigi icin bir türlu gostermiyor.
Girlsmomm Elifemirhan bana 12 haftalıkken %70 kız dedi 16 da kesin kız dedi detaylıda da değişmedi her Dr söylemiyormuş ama inş öğrenirsiniz
seyma_nur Elifemirhan benim doktorum 10 haftalıkken muayeneye gittiğimde 12 haftalıkken gel, cinsiyet tahmini yapacağım dedi, eğer kesin sonuç istiyorsan 16da gel dedi. Bende bu hafta yani 13te gidicem tahmin almaya 😬
Sezensu tazeanneew Doğum yaptım canım ben 4 aylık oldu bile kızım 🌸 evet bacak arasını görmüştü doktorumuz