mommy_bee Merhaba sonunda taşınma hazırlıklarına başlayacağız. Hamileyken ev taşıyan varsa tavsiyeleri cok işime yarar. Ben haftaya evi boyatmayı planlıyorum. Odaya göre renk tavsiyeleriniz nelerdir? Hangi marka ve hangi tür boya önerirsiniz?
058elf mommy_bee bi kaç yıl oldu annemlerin evini silinebilen boyayla boyamıştık, dyo marka kumsal diye geçiyodu katalogdan seçmiştk rengi güzeldi size de fikir olabilir 🤗
mlkkk mommy_bee bi boya markası var sayfasına bakarsanız hem ücretsiz beğendiğiniz renklerin a5 boyunda boya kartelalarını gönderiyorlar hemde eğer instagramda o kartelaları paylaşıp etiket yaparsanız küçük boy bi boya gönderiyorlar ben o şekilde deneme fırsatı buldum inci tozu rengini aşırı güzel tek seferde kapatıyor tavsiye ederim
_koala mommy_bee birçok markayı kullandım marshal plastik silinebilen boyayı tek geçerim asla renk vermiyor siliniyor yani kolay temizleniyor birde bir tık parlak gözüktüğü içinde daha temiz duruyor🌼 odaya göre derken mesela ışık almayan bir odada kesinlikle beyaz renk kullanmanı tavsiye ederim 💕
mommy_bee Jotun hep merak ettigim bir marka ama cevremde hic kullanan yok. Ben aydınlık gösterecek renkleri seviyorum özellikle antre koridor alanlarinda. Cocuk odasi evin en karanlık odasi ne yazikki ve gri tonlar daha da karanlık yapabilir.